duminică, 27 noiembrie 2011

Din motive de sanatate am decis sa gasesc pisicutelor mele noi stapani :(.Mi-a fost destul de greu sa iau aceasta decizie deoarece  iubesc animalele foarte mult nu-mi pot imagina o zi fara sa am un sufletel in casa care sa se bucure atunci cand ajungi acasa. In orice caz as vrea ca noi stapani sa fie persoane iubitoare de animale si care pot avea grija de ele. Cele 2 pisicute au 1 an si 6 luni si sunt fratiori .Cea negra complet este fetita si o cheama Pufulete :)), este iubitoare , este sterilizata si zapacita :)), singura ei problema este hartia igienica :)), nu este indcat sa fie lasata la indemana ei pentru ca te vei trezi cu un minunat covor de confetii facut din  hartie igienica :)) cam asta ar fi singurul ei defect daca il pot numi asa. Cel cu ghetute albe este French :)), masculul casei,descrierea lui este simpla: iubitor, vorbaret (are un limbaj aparte ,atunci cand ajung acasa vorbeste cu mine in sensul ca parca ciripeste de ficare data dupa ce il alint :)) ) Cam atat despre cei mai haiosi pisoi. Asteapta cu nerabdare sa aiba un nou camin plin de caldure si muuulta iubire.

2 comentarii:

  1. sunt adorabileeeee , sper sa le gasesti cat mai curand niste stapani iubitori cum sunteti voi:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce scuuumpee sunt:x eu sincer prefer cainii dar cand te uiti la poza asta nu are cum sa nu ti placa:x

    RăspundețiȘtergere